Tuesday, June 3, 2008

BUAH TANGAN DARI PADA SPONSER KITA ORANG...


Masa nie pihak jakim dan budak-budak unisel nie telah memberi sedikit sumbangan kepada orang-orang asli nie..diorang semua nie seronok sangat time bila dapat sumbangan cos dapat free kata kan he2.... antara sumbangan yang aku ingat time tu tak silap beras, biskut, sadin,susu, gula ,tepung gandun,he2..

Yang x leh lupa time nie aku mamang tak tahan bila dengar nama diorang nie..memang lah kalau gelak kan tak baik kata org..tapi cuba korang duk kat tempat aku...mesti korang gelak lah... cos nama-nama diorang nie memang pelik sikit...nama yang aku ingat salah seoarang emmmm tonyok, fak bin butoh, nyor bin satan....hahhaha entah lah aku dah lupa lak..tetapi diorang nie semua baik2 belaka..sebab kita kan rakyat Malaysia…

No comments: